Здравей, посетителю! [ Регистрация | Вход

20.00 ЛВ

Диметилсулфоксид /DMSO/ чист 99 % течен за мази.

• Телефон: 0876265091
  • Област: София - град
  • Публикувана: декември 7, 2017 18:38
  • Валидност: 122 дни, 3 часа
IMG_20170101_152018[1]

Описание

DMSO е лекарство по предписание и хранителна добавка . Тои може да бъде взет от устата , приложен към кожата (локално), или
инжектиран във вените (интравенозно).
DMSO се взема от устата , използва се локално, или се прилага интравенозно за контрол на амилоидоза и свързаните с тях симптоми. Амилоидоза е състояние, при което някои протеини са депозирани ненормално в органите и тъканите.
DMSO се използва локално за намаляване на болката и ускоряване на зарастването на рани, изгаряния, и мускулна и скелетна наранявания.
DMSO се използва локално за лечение на болезнени състояния, като например главоболие, възпаление , остеоартрит , ревматоиден артрит , и тежка лицева болка, наречена болезнен тик . Той се използва локално за очни състояния, включително катаракта , глаукома , и проблеми с ретината; за краката включително Bunions , мазоли и гъбички по ноктите на краката ; и за кожни заболявания, включително келоиди белези и склеродермия . Понякога се използват локално за лечение на кожата и увреждане на тъканите, причинено от химиотерапия.
DMSO се използва самостоятелно или в комбинация с лекарство, наречено идоксуридин за лечение на болка, свързана с херпес зостер ( херпес зостер инфекция).
Интравенозно, DMSO се използва за понижаване на необичайно високо кръвно налягане в мозъка . Той също се прилага интравенозно за лечение на инфекции на пикочния мехур ( интерстициален цистит ) и хронично възпаление на пикочния мехур. Американската администрация по храните и лекарствата (FDA) е одобрила някои DMSO продукти за поставяне вътре в пикочния мехур за лечение на симптоми на хронично възпалително заболяване на пикочния мехур. DMSO понякога се поставя вътре жлъчните пътища с други лекарства за лечение на жлъчно каменна болест.
В производството, DMSO се използва като индустриален разтворител за хербициди, фунгициди, антибиотици и растителни хормони.
Цена: 500 гр. – 20 лв. и куриерски.
За контакт 0876265091
За да гласувате впишете се в системата
Оценки: 0 - 0 гласа
Идентификатор на обявата: 5475911dc281b95d